Dimite en bloque el gobierno de Mondariz
Los cinco concejales denuncian el "bloqueo absoluto de los tres grupos de la oposición" desde el comienzo de la legislatura
Entrevista a Calis Montes, alcalde de Mondariz, tras presentar el gobierno local su dimisión
04:47
Compartir
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
<iframe src="https://cadenaser.com/embed/audio/460/1726144841362/" width="100%" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
El gobierno de Mondariz, liderado por AporM ha presentado este miércoles su dimisión "ante el bloqueo absoluto de los tres grupos municipales de la oposición, PP, BNG y PSOE, que desde el inicio de la legislatura permanecen unidos para paralizar cualquier avance, inversión o mejora para la ciudadanía".
Xoán Carlos Montes traslada en un comunicado que los cinco ediles de AporM "sacrificarán toda la dedicación de estos años y renuncian a sus cargos en el gobierno para pasar a ser concejales de la oposición" y favorecer así que un nuevo gobierno de alianza de los tres grupos dé luz verde a las necesidades de las vecinas y vecinos.
“Se o problema é AporM apartámonos pero seguiremos dende a oposición loitando por un futuro mellor para as veciñas e veciños. Queda claro que non están facendo un exercizo político tan só persoal e que o seu empeño en destruír a figura do alcalde é maior que a responsabilidade que teñen coa cidadania”, explica el hasta ahora alcalde.
Denuncian los cinco ediles en un comunicado que "desde el inicio los tres grupos de la oposición se han transformado en la práctica en uno solo grupo aliado para presentar enmiendas y todo tipo de impedimentos", negándose "en bloque" a cualquier tipo de negociación.
“A irresponsabilidade é tan grande que nin sequera renunciando nós a todas as nosas propostas queren sentar a negociar. A intervención do Estado é inmediata e afogarán a economia do Concello e a das veciñas e veciños”, añade el alcalde, que señala que “isto non é un xogo de estratexia, isto é política local é a xestión dos servizos públicos, da mellora do día a día de cada un dos catro mil habitantes que temos. Non é unha actitude seria. Se coa nosa retirada conseguimos que o novo goberno dos tres grupos siga unido como ata agora, non imos ser nos quen poña paus nas rodas. Nos estamos aqui con vocación de servizo non para alimentar egos”.
El comunicado finaliza señalando que “coa nosa retirada agardamos que sigan tan unidos como ata agora e sexan capaces de aprobar uns orzamentos e un plan de axuste que salve a Mondariz da parálise antes do 30 de setembro. Agora a secretaría municipal convocará un pleno extraordinario do que sairá o novo grupo de goberno que terá ata finais de setembro para aprobar uns orzamentos e un plan de axuste que salven a Mondariz da parálise".